Du visar för närvarande Presentation av domare: Gunilla Albrigtsen, till den 7/6-26

Presentation av domare: Gunilla Albrigtsen, till den 7/6-26

Gunilla Albrigtsen

1987 kom min första egna hund. Det visade sig bli den busigaste, roligaste tibetanska terrier-fröken på 8 veckor som jag åkte hem ifrån kennel Thu-Sangs i Landvetter med.
Har aldrig ångrat val av ras men där var ju päls att sköta också… Jag fick ju ”bara” lov att lära mig det eftersom jag gärna ville ställa. 1992 tog jag min första kull och på den vägen är det.
Sökte, efter många år av pälsfix, utställning och olika utbildningar inom hunderiet till preparanden och blev antagen 2010. Det var bland det roligaste jag gjort inom kategorin hund!!
Officiellt dömer jag idag ett större antal ur Grupp 9 och ett mindre ur Grupp 2.

Ser fram emot att träffas!
/ Gunilla